Osobní a funkční grafika
základ marketingu.
Máte rádi hezkou grafiku?
Pojďme spolu navrhnout originální design, tvář Vaší komunikace a vašeho produktu.
Moderní a originální grafika podpoří propojení mezi Vaší značkou, službou nebo produktem a Vašimi zákazníky.
Vylepšíme Váš firemní styl, podle kterého zákazník na první pohled identifikuje Vaši společnost. Získáte nezaměnitelnou vizuální tvář firmy.
K úspěšnému a funkčnímu marketingu potřebujete Corporate identity - jednotný grafický styl společnosti.
Jedinečné kalendáře - vytvořené na míru zákazníkovi
BRENO koberce a PVC
Slovo zákazníka na kalendáře: „Zákazníci i zaměstnanci naší společnosti BRENO jsou v očekávání, že jim každý rok bude viset na stěně tříměsíční kalendář, se zajímavým designem, který podpoří naši značku.
Je to hezký a hlavně praktický dárek, který je dennodenně na očích a podporuje značku BRENO.
Design, cena a rychlost dodání jsou hlavní důvody, proč je našim dodavatelem kalendářů opakovaně společnost Scenario“
Kresba a ilustrace - obrázek místo tisíce slov
Město Nymburk
Slovo zákazníka ke kresbě a ilustraci: „Originální bloky s dýhovou obložkou a originální kresbou hradeb jsou pro TIC (turistické informační centrum) Nymburk bezpochyby přínosem. Turisté nebo lidé, kteří mají zájem o nějaký hezčí hodnotnější dárek, jej rádi nakoupí.
Produkt je nejen vhodný nejen na prodej v TIC, ale také pro nejvyšší úředníky z radnice města, kteří chtějí někoho obdarovat a zaujmout originálním a ekologickým dárkem.“
Firemní styl
- corporate identity
OTAVA Výrobní družstvo písek
Odezva zákazníka na nový firemní styl: „Po zpracování nové firemní identity a logo-manuálu jsme Scenario požádali o samotnou realizaci, tedy dodání tiskovin, materiálů atd. Toto nám pomohlo zvýšit viditelnost a prezentaci v jednotném stylu.
Účinky nového firemního styu se dostavily brzy. Získali jsme významné ocenění formou diplomu od České marketingové společnosti „Marketér roku 2017″ (za úspěšnou komplexní marketingovou kampaň strategicky zaměřenou na zákazníka). Náš vizuál se také jako jeden z mála dostal se na titulní stranu časopisu “Výrobní družstevnictví”. Nová firemní identita nám otevřela nové možnosti pro naši firmu. S prací Scenaria jsme maximálně spokojeni a můžeme s důvěrou doporučit“
Logo firmy, značka
- profesionálně
Asociace zaměstnavatelů zdravotně postižených ČR
Zpětná vazba od zákazníka na nové logo: „V souvislosti s novým redakčním systémem bylo nutno aktualizovat i grafiku webu www.nahradniplneni.cz. Byl zvolen kreativní postup, při němž byla dána Scenariu volnost ke zpracování více variant. Z návrhů bylo vybráno pojetí nejlépe odpovídající charakteru webu a jeho poslání.
V několika kolech byl postupně zpracován návrh, resp. doplněn o nové části. V poslední fázi došlo k celkovému grafickému sladění sady ikon, a to díky velmi pružné spolupráci obou stran.
V polovině května 2019 byly práce hotové a grafické prvky využity k definitivnímu umístění na webu www.nahradniplneni.cz. Spolupráci se společností Scenario mohu vřele doporučit.“
Tiskoviny a DTP práce - kvalita a rychlost
Město Bílina
Odezva zákazníka na tiskoviny: „Město Bílina se prezentuje několika různými způsoby. Jedním z nich jsou například propagačními předměty. Mezi předměty patří kapesní lentikulární kalendáříky nebo diáře, které jsou třešničkou na dortu.
Tyto diáře jsou tvořeny každým rokem na zakázku s vlastní grafikou a slouží pro prezentaci města. Každý rok je vyobrazena jiná část obce, a tím se můžeme neustále něčím pochlubit.“
Venkovní reklama - outdoor marketing
Slovo zákazníka na veletrhy a outdoor reklamu: „Naše společnost má své zákazníky výhradně v zahraničí, a proto se aktivně účastní veletrhů a výstav v zahraničí. Scenario je pro nás kvalitní partner, který nám řeší podstatnou část marketingu.
V oblasti výstav a veletrhů na ně 100% spoléháme. Dělají pro nás vše, včetně roll-upů, vybavení a design stánků, reklamních materiálů, tiskovin atd.
Realizace a dodávky jsou vždy v prvotřídní kvalitě, a proto ji můžeme doporučit.“
Webové stránky - design a funkčnost
Slovo ředitele na nové webové stránky: „Scenario je mladá, moderní a rostoucí společnost s více divizemi. Časem se projevila potřeba poskytovat informace zákazníkům novou formou, a proto byly navrženy nové webové stránky pro jednotlivé divize například marketing.scenario.cz.
Samotný proces realizace nám mimo nového moderního, responzivního webu přinesl i mnoho pozitivních zkušeností a informací pro zlepšení fungování divize marketingu“