Prvotní komunikace se zákazníkem Otava začala na téma jeho nové koncepce marketingu. Náš grafik po prostudování stávajících podkladů a předmětu podnikání společnosti připravil grafický návrh. Grafický návrh “koláž hlavy” s produkty firmy zákazníka ihned zaujal, protože zajímavou formou a přesně vystihoval předmět podnikání zákazníka. V té souvislosti byl vytvořen zcela nový logo-manuál, který sjednotil veškeré vizualizace reklamních předmětů, tiskovin, ale také prezentačních systémů, roll-upů atd.
Slovo ředitele zákazníka:
“Po zpracování nové firemní identity a logo-manuálu jsme Scenario požádali o samotnou realizaci, tedy dodání tiskovin, materiálů atd. Toto nám pomohlo zvýšit viditelnost a prezentaci v jednotném stylu.
Účinky nového firemního styu se dostavily brzy. Získali jsme významné ocenění formou diplomu od České marketingové společnosti “Marketér roku 2017″ (za úspěšnou komplexní marketingovou kampaň strategicky zaměřenou na zákazníka). Náš vizuál se také jako jeden z mála dostal se na titulní stranu časopisu “Výrobní družstevnictví”. Nová firemní identita nám otevřela nové možnosti pro naši firmu. S prací Scenaria jsme maximálně spokojeni a můžeme s důvěrou doporučit”