Marketingové trendy, které mají smysl
Tak jako naši zákazníci, prostředí i trh, tak i marketing se neustále
mění a vyvíjí. To, co platilo včera a platí dnes, už zítra platit nemusí.
E-mail marketing
Stále patří mezi nejefektivnější komunikační kanály. Má vysokou návratnost a přímý dosah ke klientům.
Konverzační marketing
Zákazníci očekávají rychlé reakce. Chaty, messengery a další instantní nástroje pomáhají budovat vztah v reálném čase.
Video
Videoobsah je nejatraktivnější formát napříč platformami. Vysvětluje, zaujme a dokáže přenést emoci lépe než text.
Osobní značka a influenceři
Značky mají tváře. Lidé důvěřují lidem – proto firmy čím dál víc ukazují skutečné příběhy a osobnosti v týmu.
SEO
Optimalizace pro vyhledávače zůstává klíčová. Viditelnost ve výsledcích hledání může výrazně ovlivnit vaše obchodní výsledky.
Všudypřítomnost
Vaše značka by měla být aktivní na všech relevantních platformách. Důležitá je konzistence i přizpůsobení obsahu danému prostředí.