+420 602 438 666
je jedním z nejvýkonnějších marketingových nástrojů. Díky němu můžete oslovit velkou skupinu Vašich klientů a dodavatelů. Ideálně je dobré klienty rozdělit si do cílových skupin, tzv. segmentů, podle jejich potřeb a oslovit je cíleně s konkrétní nabídkou.
V mailingové kampani (např. série mailingu se zaměřením na historii Vaší společnosti pro zesílení vztahu s klientem) pracujete s publikem, které s Vámi následně naváže interakci.
1. Cílený – aplikace, přes kterou rozesíláte hromadně e-maily, umožňuje rozdělení příjemce na základě specifických jejich potřeb – cílové skupiny
2. Měřitelný – můžete přesně změřit, jaký měla Vaše kampaň úspěch, počet shlédnutí a kliknutí na e-mailing a jejich následná konverze např. na Váš web
3. Personalizovaný – e-mailing Vám dává možnost “mluvit” přímo s klientem, oslovení konkrétního zákazníka.
4. Dostupný – e-mailig si může dovolit každý. Jde o nenákladnou formu komunikace.
1. Ukázka – svou společnost ukáže zevnitř, tak jako produkty služby, které nabízíte
2. Prestiž – budete prestižní a vystoupíte z davu, předběhnete konkurenci
3. Prezentace – svou firmu prezentujete s využitím možnosti současného marketingu
4. Sdělení – vše důležité nejkratší možnou cestou sděleno, s vyjádřením emocí
1. Efektivita – zefektivníte komunikaci interní i se svými zákazníky či dodavateli.
2. Informativnost – všichni účastníci získají podstatně více informací i emocí
3. Úspora – ušetříte čas věnovaný cestování a cestovní náklady
4. Dokumentace – můžete dělat záznam, nebo předat podklady dalším lidem
1. Rychlost – rychle Vám vytvoříme microsite
2. Důraz – jen na produkt(ty) nebo službu
3. Jednoduchost – neodvádí pozornost návštěvníka
4. Vyhodnocení – jednoduše vyhodnotíte přínos z počtu návštěv
1. Dosah – téměř všichni jsou na internetu 🙂
2. Rychlost – spuštění je možné v řádu hodin
3. Využitelnost – získáte spoustu dat a ty můžete poté využít
4. Vyhodnocení – jednoduše vyhodnotíte přínos z počtu návštěv a konverzí
1. Vysoké procento doručení, otevření a také vykonání nějaké další “akce”
2. Komplexnost – můžete spojit fyzické dodání s jinými formami marketingu
3. Vysoká přidaná hodnota – můžete zákazníkovi ukázat Vaši vysokou přidanou hodnotu
4. Rychlost – většinu práce uděláme za Vás, rychle a profesionálně