,,bezkontaktní”

marketing

moderní marketing . originální reklama . kreativní design

E-mailing - bezkontaktní marketing

1. E-mailing - pravidelná komunikace

je jedním z nejvýkonnějších marketingových nástrojů. Díky němu můžete oslovit velkou skupinu Vašich klientů a dodavatelů. Ideálně je dobré klienty rozdělit si do cílových skupin, tzv. segmentů, podle jejich potřeb a oslovit je cíleně s konkrétní nabídkou. 

V mailingové kampani (např. série mailingu se zaměřením na historii Vaší společnosti pro zesílení vztahu s klientem) pracujete s publikem, které s Vámi následně naváže interakci.

4 výhody mailingu

1. Cílený – aplikace, přes kterou rozesíláte hromadně e-maily, umožňuje rozdělení příjemce na základě specifických jejich potřeb – cílové skupiny

2. Měřitelný – můžete přesně změřit, jaký měla Vaše kampaň úspěch, počet shlédnutí a kliknutí na e-mailing a jejich následná konverze např. na Váš web

3. Personalizovaný – e-mailing Vám dává možnost “mluvit” přímo s klientem, oslovení konkrétního zákazníka.

4. Dostupný – e-mailig si může dovolit každý. Jde o nenákladnou formu komunikace.

Firemní video - bezkontaktní kampaň

2. Firemní video - návody, spoty, propagace

Reklamní spoty už dávno nejsou jenom doménou televize – v poslední době se čím dál víc zabydlují i na internetu.
Natáčíme kvalitní firemní videa. Vyšvihněte se firemním videem. Představíme v něm nejen členy vašeho týmu, ale taky to, co děláte,  nebo váš typický pracovní den – s vhodnou formou firemního videa vám poradíme a také pomůžeme vymyslet, jak vás představit nejlépe.

Videokampaně na YouTube nebo na sociálních sítích je dnešní trend.

4 důvody, proč potřebujete firemní video

1. Ukázka – svou společnost ukáže zevnitř, tak jako produkty služby, které nabízíte

2. Prestiž – budete prestižní a vystoupíte z davu, předběhnete konkurenci

3. Prezentace – svou firmu prezentujete s využitím možnosti současného marketingu

4. Sdělení – vše důležité nejkratší možnou cestou sděleno, s vyjádřením emocí

Videokonference - bezkontaktní marketing

3. Videokonference - zařídí naše IT divize

představuje moderní způsob komunikace. Umožňuje souběžný přenos zvuku, obrazu a dat mezi dvěma i více účastníky na libovolnou vzdálenost probíhající v reálném čase.
Videokonference jsou používány nejčastěji při firemní prezentaci, řešení úkolů  mezi pobočkami atd. Prostě tam kde videokonference šetří náklady na cestování, nebo není možnost osobního setkání zaměstnanců poboček nebo klientů.

Komunikační prostředky, které znáte

SW nástroje – Office 365 a jeho Skype for Busines, Hangouts Meet od Google Aps,  TeamViewer atd. HW “krabičky” – LENOVO Think Smart 500 , CISCO, Logitech nebo jiných firem

4 důvody, proč potřebujete videokonferenci

1. Efektivita – zefektivníte komunikaci interní i se svými zákazníky či dodavateli.

2. Informativnost – všichni účastníci získají podstatně více informací i emocí

3. Úspora – ušetříte čas věnovaný cestování a  cestovní náklady

4. Dokumentace – můžete dělat záznam, nebo předat podklady dalším lidem

Microsite - bezkontaktní marketing

4. Microsite - weby, eshopu dle posledních trendů

Microsite s vlastní adresou např. www.bezkontaktni-marketing.cz slouží k představení konkrétního produktu, službu nebo akci, kterou chcete prezentovat na Vašem webu.
Webová prezentace je základní kámen marketingové kampaně. Na stránkách, které jsou obsahově i graficky jednoduché, přehledné a zaměřené pro rychlé získání informací o produktu nebo službě uživatelé tráví více času.
Eshop – internetový obchod má v České republice obrovský potenciál. Objem nákupu produktu nebo služeb se neustále zvyšuje (80% Čechů nakupuje přes eshop).
Vytvoříme pro Vás microsite, web nebo eshop či jinou aplikaci dle Vašich požadavků.

4 důvody, proč potřebujete microsite

1. Rychlost – rychle Vám vytvoříme microsite

2. Důraz  – jen na produkt(ty) nebo službu

3. Jednoduchost – neodvádí pozornost návštěvníka

4. Vyhodnocení – jednoduše vyhodnotíte přínos z počtu návštěv

Sociální sítě - bezkontaktní marketing

5. Sociální sítě, remarketing, PPC

Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin – sociální sítě moderní doby. Lidé si  na sociálních sítích vyměňují informace, navazují přátelství a v dnešní době také často jako nové reklamní médium.
Remarketing je metoda cílení internetové reklamy, která oslovuje konkrétní cílovou skupinu lidí, kteří již jednou přišli na webové stránky. Remarketing je několikrát účinnější než jiné druhy PPC reklamy.
Internetová kampaň – PPC (zkratka anglického výrazu pay-per-click) je způsob reklamy na webu a znamená platba za proklik.  PPC reklama je jedna z nejúspěšnějších marketingových způsobů propagace.
Návštěvnost webu je jedním z cílů sociálních sítí, remarketingu a PPC kampaně. Skrz návštěvnost webu  se dají prosazovat další cíle, kterých má web dosáhnout.

4 důvody, proč potřebujete Soc. sítě, remarketing a PPC

1. Dosah –  téměř všichni jsou na internetu 🙂

2. Rychlost – spuštění je možné v řádu hodin

3. Využitelnost – získáte spoustu dat a ty můžete poté využít

4. Vyhodnocení – jednoduše vyhodnotíte přínos z počtu návštěv a konverzí

Direct Marketing Logistics - bezkontaktní marketing

6. Direct marketing, logistika

distribuce už zakoupených nebo i nových reklamních předmětů a letáků adresně doporučený klientům. Umožňuje cíleně oslovit konkrétní zákazníky a má největší úspěch. Kdo by neotevřel balík nebo dopis nadepsaný jeho jménem a adresou?
Direct marketing, logistika je prodejní nástroj. Měl by vzbudit zájem a ideálně i prodat Vaše produkty nebo služby. Musí obsahovat nějakou konkrétní výhodu, například:
  • atraktivní přílohu (dárek)
  • soutěž o ceny
  • speciální prodejní nabídku
  • příslib dalších výhod v případě využití akce
Zaveďte zákazníka v akci na svůj web, eshop, umístěte odkaz na viditelné místo letáku, průvodního dopisu.

4 důvody, proč potřebujete Direct marketing, logistika

1. Vysoké procento doručení, otevření a také vykonání nějaké další “akce”

2. Komplexnost – můžete spojit fyzické dodání s jinými formami marketingu

3. Vysoká přidaná hodnota – můžete zákazníkovi ukázat Vaši vysokou přidanou hodnotu

4. Rychlost – většinu práce uděláme za Vás, rychle a profesionálně

Bezkontaktní marketing pro Vaši firmu

ANALÝZA

Zjistíme Vaše
potřeby a představy.

INVENCE

Navrhneme Vám
optimální řešení Vašich
potřeb. Zaměřujeme se
na originalitu
a funkčnost.

KONZULTACE

Předložíme Vám
návrh řešení, grafické
návrhy, časovou náročnost, cenovou kalkulaci k Vašim připomínkám.

REALIZACE

Zajistíme, aby služba
byla dodána kompletní
a ve stanoveném
termínu.

Kontakty - oddělení marketingu

Jitka Urbanová

obchodní referent
+420 602 777 487

Ladislav Buček

obchodní referent
+420 702 034 045

Kateřina Nelhybelová

produktový referent
+420 602 438 666

Markéta Costachová

obchodní referent
+420 602 436 643

Jiří Slíva

grafik
+420 602 434 377

Scroll to Top